Abonnementen

Iedereen krijgt na inschrijving altijd 2 weken gratis het Premium-abonnement tot zijn beschikking. Hiermee heb je toegang tot de volledige applicatie. Na afloop van deze periode blijf je toegang houden tot Haagse Feiten via het gratis Basic-abonnement. Je hebt dan onbeperkt toegang tot het volledige Archief. Met dit abonnement zit je nergens aan vast, probeer het maar eens uit!

De prijzen hiernaast zijn individuele prijzen. Bij grotere aantallen gebruikers denken we graag met je mee wat de juiste invulling is van mogelijkheden en prijzen. Neem contact met ons op.

We hebben de volgende toevoegingen op de abonnementen hiernaast:

Corporate – hiermee kun je meerdere gebruikers centraal beheren, onderwerpen delen, bepaalde taken onder de gebruikers verdelen. De facturatie is centraal voor alle gebruikers.

Nieuwsbrief-bundel – met 1 bundel kun je 25 e-mailontvangers van nieuwsbrieven voorzien. Je kunt meerdere bundels aanschaffen.

Voor prijzen van deze toevoegingen kun je contact met ons opnemen.

Basic-Account

Basic

Gratis

Inbegrepen bij Basic:

  • Altijd en overal gratis toegang tot het volledige Archief
  • Archief wordt continu geactualiseerd en uitgebreid
  • Onbeperkt zoeken en grasduinen in een archief dat teruggaat tot 1995
  • Eenvoudig en onbeperkt documenten delen
  • Preview van parlementaire informatie
  • Geoptimaliseerd voor mobiel gebruik
  • Krachtige zoek- en filtermogelijkheden
Premium-Account

Premium

Prijs op aanvraag

Alles van Basic, plus:

  • Opbouwen en monitoren van onderwerpen naar keuze
  • E-mailattenderingen krijgen over zelfgekozen onderwerpen
  • Volg eenvoudig de agenda van de Tweede Kamer
  • Maak en beheer nieuwsbrieven
  • Compleet overzicht van alle activiteiten rondom Kamerleden
  • Organiseer relevante documenten door middel van markeringen, trefwoorden en notities
  • Werk samen met anderen door middel van teams, maak onbeperkte aantal teams aan
  • Deel reacties en notities via de teams
Teamwork-licentie

Teamwork

Prijs op aanvraag

Alles van Basic, plus:

  • Organiseer relevante documenten door middel van markeringen, trefwoorden en notities
  • Met Teamwork kun je meedoen met teams en word je uitgenodigd
  • Deel reacties en notities via de teams